Snöstorm.


Shit, vad det snöar ute. VILL INTE HA MER !! Vart i skara idag med jobbet. Va lite osäkra ett tag om vi skulle våga oss ut på vägarna, men E20 va helt okej. Blev värre när vi skulle åka hemåt igen. och sen fick jag GÅ hem i från min Pappa när jag lämnat bilen. Såg ut som en snögubbe när jag va framme och kallt vare med, uuuh!

Men något som är bra är att det är Löne dag idag. Dubbla löner med, så det är man inte deppig över.
Kändes som en evighet som jag fick lön sist. Det va ju liksom innan Julafton. Så nu kanske man skall försöka fixa mitt hår som jag är så jäkla missnöjd över just nu. Inte en ända frisyr kan jag göra utan att det ser fördjävligt ut. Inte snelugg, för håret är för kort pga lugg innan. Luggen är bara i vägen och delar på sig, pga virvel och snebena, ja då är det för kort igen! ååååååh, dagens Ilandsproblem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0