Helgen.


Kasst här inne, jag vet men igår va jag hemma ca 10 min. Men tänkte berätta lite kort nu!

Fredag; Åkte hem till mariella för att kolla Let's dance. Köpte granatäpplen och såg ut som vi hade fått vattenkoppar sen. Röda prickar precis över allt, haha. Lung kväll.

Lördag; Åkte till Trollhättan för lite shopping. Köpte mig en blush från VILA, väska och tröja från GINA och sen blev det även en kofta och lite smycken från H&M. Nöjd med mina köp! avslutning på donken. Hejja nyttiga 2010! sen hem fort, vidare till andreas föräldrar och när andreas skulle iväg och spela hockey så åkte jag till Mariella & Sara och kollade skräckis film. The eye med Jessica alba. Helt okej faktis ..

Idag blir det lugnt, nu dusch sen åka och handla lite mat. Tommare kyl får man leta efter! 
sen blir det jobb ikväll ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0