Duktiga ja.


Hej kära läsare! Idag har jag vart mycket duktig. städat, diskat och plockat ordning i min Garderob. Varför blir det alltid sån oordning där inne? Hittade massa kläder idag som jag glömt av att jag hade. Blev väldigt glad :) Då kan ni tänka er vilken röra det vart, haha. så nu ska jag försöka ha det så, men jag vet hur det blir me det efter någon månad. Solen lyser idag, det gillar vi! Så skall snart göra mig iordning och gå ut på en lång promenad innan det är dags att jobba kväll igen. Jobbat det hela veckan nu. Rätt trött på't. Men sista dan, eftersom jag bytte bort min dag imorgon.
MEN FÖRST; MANGO!

Grattis Sara föresten som fyller 24 idag ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0