15 Januari.


Sitter här och äter nog de goaste mellanmål som finns. Hallon & Blåbär med Kesella vanilj. Gott och nyttigt! Blev änna hungrig efter allt stå hej idag. Har färgat håret, två gånger. I början tyckte jag min hårbotten blev alldeles för röd så hade lite mörk hårfärg kvar. så slängde i det med. Blev inte jätte stor skillnad. Fortfanade för röd! men så är det när man är blond i vanliga fall, suck! sen fixade jag mina naglar så nu är dem fina igen, sen promenix och handlade på vägen hem. Fredag idag. Vilken betyder Fredags mys till Let's Dance ikväll.
Nu ska jag slänga mig framför tv och hoppas att min PV kommer hem snart ..

De ser lite äkligt ut, men himla gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0