Trötter!


HållaHallå! Här inne var det ganska dött, men de får ni stå ut med. Jobbat idag, sen direkt efteråt så var det Personalmöte. Det bästa med PM är fikat och idag var det blåbärspaj med glass. Gottgott! sen är det klart, man blir alltid lite klokare utav allt tjöt, de som nu fastnar .. är lite små trött nu. skulle nog behöva lite mat, men alldeles för mätt utav pajen. Lägga mig framför tvn låter mycket bättre ..

ÅH, jag vill att de ska fungera att lägga in kort. Nu har jag en hel drös med massa roligt att visa!
bloggen blir ganska tråkig utan kort.

Bjuder på en gammal blond-bild. Eftersom jag funderar på att göra mig lite ljusare till somman. Eller va tycker ni`?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0