PomPom.


Hej. Idag har det vart full rulle hela dagen. Började dagen med att åka till Vårgårda till maggan. Hon skulle testa olika uppsättningar på mig idag inför hennes gesäll prov. Blev även lite klipp och hårtvätt. Finns det något underbarare än när någon masserar hårbotten och grejar med håret. onej! Höll på att somna där i stolen ett tag, haha. Plus att håret är väldigt fint och lent när man vart hos frisören. Sen åt vi lunch. sen begav jag mig hemåt. Gjorde lite mer ärenden och är nu äntligen hemma. Skall snart börja med middagen. Lax och pastar blir det idag, mums. Ikväll blir det kalas. De var min lediga dag. Jobb resten av veckan, så blir garanterat dåligt updt .. de får ni stå ut med.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0