Helgen is over.


Hejsan! är skit trött just nu, men vill inte lägga mig och sova. Blir bara mer trött och sen tar den en evighet att somna ikväll. Men nu är denna helgen gjord. så nu ser jag fram emot mina två dagars ledighet. Så mycket mer har inte hänt i helgen. Förutom att jag har rejält med träningsvärk efter allt skottande. Igår fick vi skotta hela uppfarten för att ens komma ut med bilen! Nu får det va nog,uch.

Skall sätta mig nu och klicka hem lite nya gardiner. För det behöver jag verkligen. Hittar aldrig några när jag är i affären, så hoppas nätet har lite mer att bjuda på. Lite mer vår kanske? Så kanske vårkänslorna och våren kommer snabbare hit. Har tyvärr inget roligt att berätta.

 /så HEJDÅ!


Kommentarer
Postat av: alma

Hej Frajda=) hoppas du mår bra. Skulel skriva i din logg på fejjan, men det går ju inte. vad har du gjort? puss

2010-02-21 @ 21:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0