Trollywood.


Blev en tripp till Trollhättan idag med Mariella. Åkte till Frisör lagret. Fick köpt mig ny hårfärg, spray och pensel. Va nära att slå till på en wolum master med, 200 pix bara. Men får bli en annan gång. Synd att man inte va frisör, då hade jag nog åkt dit oftare. Sen blev det överby. Där det blev en ny stickad tröja från Gina, Brunt skärp, en Kofta, & Bok. Nöjd! Men lite ångest som jag alltid får efteråt. Vart tar alla mina pengar vägen? Nu blir de fasiken snåla i några veckor.

Sitter och funderar på om man skall slänga i lite färg redan ikväll? Eller om jag skall göra detta imorgon. Är trotts allt väldigt trött nu. Sängen låter inte helt fel. Jaja, får se vad de blir. Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0