FRIDA-Y


Godmorgon. Ställde kl idag på 9.00, vaknade två timmar senare lite chockad. Vad hände egentligen? Jag kan inte ens minnas att jag somnade om och att jag sov TVÅ TIMMAR till. Konstigt känsla. För i min dröm så var jag vaken hela tiden och låg bara och drog mig lite efter klockan ringt. Jaja, Nu sitter jag här och dricker upp mitt sista kaffe och kollar runt lite innan jag skall börja göra i ordning mig för jobbtime. Allt blev så stressigt helt plötsligt.
Jobbar denna helg. Lagom kul.

Igår va vi och fiska på Hunneberg. Ja, andreas, och hans föräldrar. Va där flera timmar. satt och meta. Mys!
Jag var den enda som fick någonting. En stor Abborre. Största jag någonsin fått! sånuvetni.

Dags att dra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0