Trollywood!


Hej! Kom precis hem i från Trollhättan. Först blev det en fika med Lisa. Va jätte längesedan man såg henne så det var trevligt att prata lite. Sen skulle hon vidare och jag stannade kvar i stan och shoppade lite. Skulle åkt ut till Överby, men hittade lika mycket i stan som jag blev nöjd över. sen kanske de va bra att jag inte åkte dit, då skulle ja säkert bränna ännu mer pengar. Vad köpte jag då? En skjort/tunika och Linne från Vero moda, scarf och foundation pensel från Åhlens, Legging från Gina & En vit korsett + BH från Lindex. Är mest nöjd över min Korsett jag köpte. Vart ute efter en sån länge nu och denna satt verkligen perfekt!



Så vart en bra dag! sen åkte jag hemåt igen i stormen och bilen åkte åt alla håll på vägen. Nu är jag vrölhungrig, men får nöja mig med Fruktsallad sålänge tills min Man kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0