suck!


oooooooorka, att nästan alla mina byxor spricker jämt. På två månader har två utav mina favvobyxor sprukit i baken. Bra, verkligen jätte bra. Kan de inte spricka på något mer diskret ställe? och jag som köper byxor sååå "ofta". Kanske är det ett tecken på att jag skall börja göra de nu. Får väl se när jag hinner ta mig en tripp till Trollhättan någon dag. Jobbar nu till helgen, så något shoppade blir de minsann inte!

Sen börjar jag bli vröölförskyld. skojar inte om jag nös 20 gånger på raken förut, sved i halsen och rinnande ögon. Panik! Dricker nu te för att bli frisk, för sjuk hinner jag inte vara & kan inte vara de heller.

så, nu fick jag sagt de också.

Kommentarer
Postat av: rebecca

Vad händer på valborg? :)

2010-04-29 @ 10:05:48
URL: http://rebeccaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0