SÖNDAG!


Hej vänner! Va väldigt längesedan jag skrev nu. Idag då. Direkt efter jobbet så åkte vi till Trollhättan. Köpte oss Inlines. Hann även gå in på Gina Tricot en snabbis där jag fick köpt mig 2 Linnen, Kofta, massa örhängen, och ett hårband. Så nu har jag ännu lite till i garderoben. de gillar vi!
När jag kom hem va jag bara tvungen att åka ut och testa Inlinens dirket & fasiken va kul det var och jobbigt! Hade på mig en College tröja, men svettades som en gris. så nu ska fettet brännas ;) Blev även en åktur med älsk' Kul att vi har något med idrott att göra tillsammans nu. Men sen blev det Pizza, haha.

Nu ska jag bädda ner mig i sängen med Blåbärs te.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Janika

Inlines är ju underbart :D Fast jobbigt

2010-04-13 @ 08:02:19
URL: http://mumintrollska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0