Insperation.


Hej. Ja, jag lever. Har bara inte haft lust att skriva. skrivlusten har lite dött ut, men de kanske kommer tillbaka, annars lägger jag ner denna blogg! annars har de inte hänt så mycket sen sist. Haft en bra påsk har ja haft. Påskmat hit och dit, massa påskägg och jag känner mig ännu fetare än förut. Vart på Kronan, skrattat, dansat, groggat och jobbat såklart!

Va i affären nyss och köpte mig världens goaste te! Blåbär & vanilj från Friggs. jäkligt gott, borde ni köpa! så sitter här och dricker te och käkar naturgodis, gott! Väntar på halv åtta hos mig, sen dating in the dark, desperate och cougar town! På tisdagar sitter man bänkad framför tvn..


Bjuder på ett väldigt gamlat kort!


Kommentarer
Postat av: Janika

Haha, Andreas sa något om det, det låter inte helt fel du ;)

2010-04-07 @ 10:59:43
URL: http://mumintrollska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0