Borås!


Hej. Nu är jag äntligen hemma igen. Vart en lång dag! Kle upp klockan 6 imorse. sen bar det av till Borås. Vid nio tiden började det, men jag vart inte fören kl 12. Så hann gå ut på stan lite. Men de va stendött! Inte en jävla kotte ute och inget öppet. Inte ens kl 10 öppnade affärena. Jo, donald. Men va inte så sugen på de då. så trampande omkring lite och sen gick jag tillbaka till Frisörskolan & väntade på min tur. sen va de dags för uppsättning och dem var väldigt hårda på att bedöma! Va många tjejer som kom utspringandes och stor grät för dem hade missat på något, fy va hemskt! Men min bästa Mariella klarade de. Jätte mycket Grattis till henne. sen va de en lång resa hem igen, men stannade för att käka lite på vägen.

Nu ska jag lägga mig i soffan och inte röra en fena mer idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0