040710


Hej! Ledig idag, så jävla skönt att vara ledig mitt i veckan ibland. Man hinner med väldigt mycket. Imorse tog jag mig en lång promenad på 1 timme. Sen blev det stor städning och möblerat om lite. Inte alls nöjd med hur det ser ut här hemma, vill ha massa nya grejer, vill göra om, vill till IKEA! Jaja. Vi ska ju inte bo här hela livet, så de får se ut som det gör ett tag till. Har även köpt mig två par nya skor idag. Vårskor! Svarta tygskor och ett lite mer Fest skor. Riktig snygga!

Nu är jag väldigt hungrig. men maten står på spisen. Håller på att göra Kalops idag! Finns de nåt godare? synd bara att det tar sån tid. 1½ timme skall de koka, pust! Då hinner jag träna lite på min coreboll sålänge. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0