uuuuuhä.


åååh, jobbig dag på jobbet. Hela dagen har jag drömt om att få komma hem och lägga mig i min säng och sova ruset av mig. För jag är så trött så trött. och snart skall jag iväg igen och jobba ytligare några timmar till kl sju. sen sen minsann blir det nana kudden tills klockan ringer igen.

Det blev kronan igår. Så jag får liksom skylla mig lite själv att jag är trött. Nykter var jag. men jag dansade minsann hela kvällen för de. Party Frida på igång ;) Vet inte hur det såg ut eller hur det va. För när man är nykter rör man sig som ett kylskåp. svettigt var det med. Men vid halv 2 tiden åkte jag hemåt. sen när mobilen ringde skulle jag göra vad som helst för att få fortsätta sova.



Två från igår.
Nu måste jag göra i ordning mig för att åka igen.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0