Love it ,


Sovmorgon idag. och det va helt underbart att få ligga kvar i sängen när klockan ringde och det inte va min klocka som ringde denna gången. sen är det lite halvmörkt nu med. Ännu bättre känsla då.
Så idag har det vart en lugn morgon. Plockat undan lite här hemma. ser ut som ett bomb nerslag, Tvättat, Handlat och faktis köpt mig en Jacka från Rut m fl. Så nu är jag helt nöjd med allt jag ville ha för denna vintern. Så nu kanske jag kan hålla i mina pengar lite bättre framöver.

Mega varm och skön. Ville helst haft en röd, men fanns inte. Men gilla denna med!


Nu ska jag vika tvätt, hänga upp tvätt sen blir det laga mat. Kyckling blire idag, gött!
sen blir det jobb. Hade,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0