Idioter.


Det finns då idioter till allt. Snacka med mamma nyss och det hade visst vart inbrott i natt på badet. Tagit alla pengar och datorer! och igår va det minsann ett par jävla snorungar där. Pissa i bastun och allt vad dom gjorde. Fan vad arg jag var! Det stank ju för fan piss över allt. åååååh, suck.

Menmen. annars har det vart en bra dag. Den har gått hyfsat fort men jäkligt trött har jag vart ..
skall snart till Trollhättan med Hun' och shoppa lite. Måste verkligen hitta mig ett par vinter skor. Får passa på innan jag skall sätta mig ikväll och betala alla räknigar. Ingen rolig månad. uch o fy för räkningar.

Hejs.

Kommentarer
Postat av: Natalie.R

Va?! Idioter..!



Snygga skor :D

2009-09-28 @ 19:36:46
URL: http://makingdifference.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0