I still haven't found what I looking for.


Ibland snurrar tankarna runt i mitt huvud så jag blir knäpp. och det är inte bara 1 eller 2 tankar nej kanske 1000 om inte mer. Jag vill göra något med mitt liv innan det är försent. Men jag är liksom fast! och det finns alltid hundra skäl till att jag är fast. Jag kommer på en bra idé, men sen kommer det där som inte ska komma och jag inser att det va visst ingen bra idé ändå. Jag vill ha en toppen utbildning. Toppen jobb. Jag vill lämna västa götaland. Jag vill testa något nytt. Göteborg, Örebro, stockholm. Vad som helst? Tänk, jag kanske får ett skit bra liv där med. Hela förmiddagen har jag kollat runt på lägenheter lite över allt. Drömt mig bort .. Drömmt mig till nya vidder. Jag vill ha något alldeles eget, med min andreas såklart. Meeeeeeen vissa drömmar slår nog aldrig in?Lägenhet i Vara, går väl bra det med.

snurrigt inlägg jag vet, men då skall ni veta vilket kaos det är i mitt huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0