Gäsp!


åh. Suck vad trött jag är. absolut ingen ork kvar i kroppen nu. Det märks att jag har legat på playan i två veckor och bara haft det gött och jäst bort i solen och i paraply drinkar. För att jobba tar verkligen på mina krafter just nu dessutom äre helg nu. Men jag är minsann inte ledig för de. Nej, Jobba tidigt imorgon och på Söndag. och ändå så har jag planerat in Kronan. Dock en nykter sådan. Jag förstår inte urhuvudtaget varför jag skall dit, nykter?! menmen. Jag är så jäkla sugen på't så jag måste. Får ta fram det bästa humöret i mig och va gla ändå. Ja kan om jag vill! Det kommer fler gånger som tur är då jag kan ta till glaset.

Blir en lugn kväll iallafall. Idol och kanske käka något gott ..
Ha en bra fredagskäll alles.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0