Workingtime.


Fredag. Trodde jag skulle vara ledig idag och tillbringa kvällen med Sara & Mariella och ha våran Idol-kväll. Men så ringde dem i morse vid halv 9 tiden som tokar. Underbart sätt att bli väckt på (Ironi där) och undrarde om jag kunde jobba i kväll. och jag kan ju inte bara säga Nej! Så denna fredagen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Menmen, får mysa till de på jobbet ist! :)

Nu ska jag fixa till mig sen åka till affären här behövs de handlas.
& en jäkla massa Klementiner skall jag köpa mig. SÅÅÅ GOTT!

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

jag gör inte så mycket. Fast i ett spel på facebook annars så. Va gör du då?

2009-10-24 @ 19:47:26
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0