S.h.o.p.a.h.o.l.i.c


Lönen rullade in på kontot igår och idag har jag slösat på den igen. Varför gör man alltid de? undra om jag någon gång klarar av att inte köpa ett ändaste klädesplagg när jag får min lön? Jag tror nog inte de. De är som en drog.
Åkte till Överby i morse, gick runt och klämde och provade massa. Men hittade en del. sen fick det va nog, för sen kom ångesten. Har faktis inte betalat mina räkningar än.. lite lugn får man ta de då.


Blev iaf ;
Tubtop från VILA.
armband&diadem från H&M
Västtröja från GINA TRICOT
lång cofta från GINA TRICOT

Dålig bild. Blir bättre en annan dag :)


Kommentarer
Postat av: maja.

vilken fin blogg!

2009-10-29 @ 10:57:19
URL: http://maajis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0