SegSöndag.


uch. Varför är söndagar så sega? Jag är visseligen väldigt trött idag men har inte lust att ligga i soffan och blega på massa repriser som man redan har sett. Igår va det ju jobb, 10 timmar. efter det åkte jag till Mariella direkt. Där även Josefin va :) Myste i soffan. Sen hälsade vi på Karl som hade inflyttningsfest, blev även ett besök hemma hos Sara innan ho' gick till Kronan. Vid ett tiden blev det skräckis hemma hos Mariella. Hatar såna filmer. Vågar knappt gå förbi ett fönster efter en skräckfilm. Men när man är fler blir det nästan bara roligt. Vid 2 tiden så så ringde andreas föräldrar som ville ha skjuts hem, sen blev det hämta älsk med. Så vid 4 tiden i morse gick jag och la mig. Blev nästan 24 timmar där av full fart .. Så är ganska seg idag.

Nu soffan, sen hyra film och Pizza.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0