Pajad.


Gomörra Gomörra.
I Lördags fick jag ordnat fram mig en ny mobil och när jag skulle byta simkort så slutade de fungera. Det stod hela tiden " sätt i simkort " så jag bytte tillbaka till min gamla mobil igen & då stod det samma sak. Försökte ett antal gånger men sen gav jag upp. Så igår efter jobbet åkte jag direkt till Kiosken för att köpa mig ett nytt simkort, nytt nummer, inga kontakter eller nåt kvar. åååh! Känner mig lite smått handikappad när man inte har några nr eller nästan ingen har mitt nya. Så nu vet ni det peeps. Mitt gamla nummer finns ej! Skriv gärna erat nummer, behöver dem verkligen.

Så nu blir det att ringa runt till diverse jobb och folk & ge dem mitt nya.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0