På bättringsväg?


Hej. Idag har jag varit hemma. Jobbade igår kväll, men det va ingen höjdare att jobba med feber och behöva snyta sig stup i kvarten. De är en rejäl förkyldning jag har åkt på. uch! Så idag har min dag bestått av att sova faktis. Nästan sovit hela dagen. och ibland undrar jag hur mkt man kan sova när man är sjuk? Väldigt mycket har jag märkt .. Rekordet är nog för två år sedan när jag hade halsfluss och sov i 16 timmar i sträck men va ändå trött sen & mamma gick in för att kolla mig om jag fortfarande levde, haha. Sova är allt bra underbart! ;) Men mår lite bättre nu så det är ett plus. Så nu vet ni det. 

Väntar nu på att klockan skall bli åtta så jag kan kolla på Mammas pojkar och sen Inlåst.
Nu blir det honungsvatten :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0