Neeej ,


Igår kväll började min halsont bli ännu värre. Jag fick tillomed frossa och låg och skakade hela natten, ont i nacken, huvudet och ömma bullor på halsen. Jag vill inte bli sjuk. Jag hinner inte med det. Jag får inte! Kan ju inte missa allt rolig & gott som händer i morgon. de går bara inte. Om det är halsfluss som jag brukar få vid denna tiden, nästan varje år så ska jag ha roligt ändå. Får pina mig i genom det. Får hoppas det blir bättre, har som tur är ingen feber längre!

Idag blir det städa mycket. Hade folk här igår som installerade en värme luft pump. Kanske vi får lite värme i kåken. Så idag får jag städa som tacken. För det är jord och löv över allt. shysst!

Kommentarer
Postat av: NatalieRickardsson

Neeej, nej, nej, inte bli sjuk nu! Du får vänta tills på söndag isåfall! ;)

2009-10-30 @ 15:08:29
URL: http://makingdifference.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0