ME LIKE!


Hej. Kom precis hem från lite workingtime. Bra dag idag på jobbet, men lite stressig. Jag fick tillomed ett nytt namn idag. SnyggFrida, heter jag nu mera. Det var inte illa! Visst blir man glad när de första man får höra utav en tant är , " Du är så snygger " haha. Där uppstod mitt namn. Jaja, dem gillar min nya hårfärg och det gör jag med.
Tack Sara för att du gjorde mig så fin i håret. Innan va det en katastrof kan ja löva.


Det är en kopparfärg med röd toning. Ser mycket rödare ut på bilden än vad det är.
sen är det en mörkare toning i hårbotten.

Köpte mig även en stor flaska med Väte och hårfärg. så jag kan färga min utväxt hemma så det blir riktigt än att köpa de som finns i affärena.



Nu ska jag slänga ihop lite mat.

Kommentarer
Postat av: NatalieRickardsson

Snyggt! :D

2009-10-22 @ 17:49:25
URL: http://makingdifference.blogg.se/
Postat av: Alma

Snyggt!!!

2009-10-23 @ 15:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0