Illa, Jag mår illa.


Hela natten har jag mått illa. Det sitter liksom i halsen på mig. skit jobbigt! Så får jag tänker på någonting med mat eller tänker på illa måendet så blir det bara värre. Värsta som finns de här!

Skall snart försöka göra i ordning mig lite. sen blir det att åka till Vara för att möta upp Sara, sen vidare till Trollis och va hårmodell åt henne. Hon skall färga håret på mig. Blir kul. Gratis färgning är aldrig fel! :) Får se vad hon hittar på. Men inslagg av rött vill jag iallafall ha ..

Nu ska jag försöka äta en klementin och se ifall de släpper någongång.
Ha en bra dag. Puss

Kommentarer
Postat av: Lisette

ja tack den är ju de :) Hur har din dag varit?

2009-10-21 @ 17:04:55
URL: http://lisettee.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag sitter här och lyssnar på musik. Har du haft en lika bra dag som jag idag?

2009-10-21 @ 18:25:34
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0