Hjälp mig!

Jag måste verkligen komma igång med träningen igen. Jag är en riktig slapphög på den fronten. Jag tränar gratis, men jag kommer aldrig dit. Vad är det för fel på mig? Kanske för att det är väldigt tråkigt att träna själv, ingen motivation. Men mina bilringar på magen och på rygg borde ju va en bra anledning att komma dit?! Men icke då. Ibland blir man så trött på sig själv. Nu skall jag lägga mig i soffan igen och kolla äntligen hemma och tröst äta massa klementiner & tycka synd om mig själv.

Hejs.


Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

ååh tack söta du..Va gör du nu då?

2009-10-20 @ 20:15:34
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0