Here I go again.


Igår blev det inget Alingsås för mig. Hamnade istället i Saras soffa med mina två bästa. Sara & Mariella. Kollade på Idol, käkade godis och hade en bra fredagskväll. Efter Idol åkte jag hem till Alexander " skräddan" J. Där det spelades Ps3 för fult. Vid halv 2 tiden kröp jag ner i sängs och somnade som en stock. Minns inget mer än att jag la mig sen va det morgon. Såna nätter är rätt sköna ibland :)

Vid 3 tiden blir det kalas hos A's farmor. Massa god mat. Har verkligen länkat nu efter god kalas mat, haha. Har ju inte ätit riktigt på några dagar nu. Ganska tråkigt att äta om det inte smakar någonting ;(
efter kalas blir det Fotboll. Ett måste! Så inget Party, party för mig idag inte. Får ta igen det nästa helg på oktoberfesten.

Ha nu en bra Lördag alles & snåla inte med drinkarna ;)
Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0