GODMORGON.


Hej. Idag är jag uppe med tuppen nästan. Gick upp redan kl 8 idag. Varför vet jag inte? Va för pigg för att sova. Efter jag smällt i mig en yoghurt så tog jag mig en cykel tur ute i frosten. Jäklar va kallt det var, men jag känner mig otroligt duktig som börjar dagen med en cykeltur. sen hamnade jag här i vanlig ordning och är redan rastlös. Detta är nakdelen med att gå upp tidigt. Finns absolut inget att göra..

Får ringa och fjäska med mamma sen och få henne att följa med mig någonstans. Får se hur det går :/
Hejs.


Kommentarer
Postat av: NatalieRickardsson

Ja det är skoj:) har faktiskt redan startat, så det är bara jag som kör. Så nu ska jag försöka få lite fart på det hela. Det är ju inget stort så, men alltid nåt :D

2009-10-14 @ 13:41:40
URL: http://makingdifference.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0