Gääääsp.


Hej igen. Blev allt en tripp till Trollis förut och ett par Jeans fick jag köpt mig med. Blev ett par söndriga jeans från Gina. Orkade faktis inte springa runt i varenda affär för att hitta mig ett bra par. Köpte mig även en tröja med. Så nu är jag nöjd och belåten, ett tag till iaf. Innan vi åkte hem blev det ett stopp på Rusta. Massa roligt att köpa och kolla på där inne och vet ni vad. Bli inte förvånade nu, men det blev faktis Donken med. Fan! Hej fetso. Jaja, jag är väl inte fotomodell helt enkelt, lär inte bli heller.

Denna fredagskväll tillbringas vid tvn och här. Precis kollat på Idol och väntar på fortsättningen. Men hade allt velat krypa ner i sängen ist, men nädå. Skall hämta en viss person senare. Kommer va bra trött i morgon på jobbet. Delad tur med. HURRA, vad roligt det skall bli!? (känn ironin)

Gonatt peeps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0