1 oktober.


Då var det en ny månad igen då. Och det känns verkligen att hösten är påväg. I morse fick jag ha på mig vinterjacka och vantar när jag åkte till jobbet. Bhurr! Nu är det lite varmare men morgon'a är inte roliga. Jaja, är hemma en stund nu för att vila lite, försöka få i mig lite mat och bara ta det allmänt lugn till klockan 5. Då är det dags att fara iväg igen. Blir ingen utgång för mig ikväll. Jäkligt tråkigt! Hade vart kul att träffa alla i klassen igen och ha det lite skoj och prata minnen. Men chefen ringde förut och gav mig ett antal jobb dagar till så det måste gå före. Meeen jag får ta och ordna upp det där. För måste bara träffa alla igen, snart.


The Class.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0