Träningsvärk.


Gosch. Va och tränade igår. första gången sedan i maj. Vart alltför slapp på den fronten. Jag och sara hamnade på ett bodybalance pass. som är en blandning mellan yoga och pilates. Fasiken vad jobbigt det var, att det kan va så jobbigt bara att använda sin kropp i olika övningar. Så idag vaknade jag med världens träningsvärk i magen. Men förväntade mig inget annat heller när man har haft uppehåll i så många månader.


Skall ta tag i disken snart. fattar inte hur vi kan få så mycket disk jämt, vi är ju bara två !? och tvätt, den skall inte tala om. ett berg nu igen. men hinner inte tvätta idag. eftersom jag skall till jobbet snart.

Igår köpte jag föresten min första juleskum. sååååååååå gott. älskar't


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0