Snurrig.


Ja, det kan man lugnt säga att jag är. Gick upp denna Lördags morgon kl 6 och åkte iväg till jobbet. Men så ser jag på schemat att det är en delad tur och jag skall ju jobba en heldag !? Läser i vikarieboken och ser att jag skall ju jobba I MORGON!! vafan. Vad fick jag den 7e i från då? Va helt inställd på att jobba den 7e och inte ansträng mig för att kolla upp det heller för jag brukar ha koll, de brukar jag faktis ;) Hjulet snurrar med hamstern är död helt enkelt. jaja, det var bara att åka hemåt igen. Tog mig en morgon promenad när jag ändå va i farten och städade lite. sen blev det film som jag precis kollat färdigt på .. kass sådan. Börjar bli lite smått trött nu. Kanske för jag är rastlös. Så skall ringa min vän Maggan!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Dom är sjukt goda :D älskar dom! kycklingkebab, mums

2009-11-07 @ 12:09:54
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0