People make the world go rund.


Godmörgon. Jag är så trött, så trött på morgonen. Det är helt sjukt! Vaknade halv 11 idag, men jag va fortfarande trött och ville bara sova mer. Men det går liksom inte att sova till kl 12 och börja jobba kl 1. Behöver va uppe lite innan. måste komma till Ica och handla för det ekar i vårat kylskåp. Inte ens någon frukost fanns det att äta idag. Jo, en banan. Resten är helt slut. Har några stackars lösa pengar att handla för, sen får jag vänta tills på torsdag- fredag då mitt nya kort kommer. Handikapps feeling, oja.

Nu skall jag fräscha upp mig sen cykla till affären.
Ha en bra Tisdag.

Kommentarer
Postat av: NatalieRickardsson

Hahaha fulaste jag sett :D

2009-11-17 @ 12:32:16
URL: http://makingdifference.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0