Marknadsdag.


HejHej. Idag vaknade jag av att telefonen ringde. Bäst att svara ifall det är jobbet eller något annat viktigt. Men när det är en försäljare som ringer då blir jag bara arg. Morr! Så va nog inte så där jätte trevligt mot dem. sen var det lika bra att gå upp. Käkade Havregrynsgröt, sen cyklade jag bort till Marknaden en sväng. Inte så kul. Det blåste, regnade och va skitkallt och inte alls mycket stånd. Så gick igenom det snabbt sen gick jag in i affären i stället och handlade lite mat. Skall göra Pannkakor idag och trodde jag hade sylt hemma. Men icke då! Så nu måste jag gå fram till affären en gång till. Men först blir det byta gardiner här hemma till lite mer Juligt ..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0