Måndag 23 nov.


Allting går så himla fort. 1 månad kvar till Jul. Det var ju inte längesedan jag firade jul och hade denna hysteri om att köpa julklappar och vad man skulle köpa. Och om ett halvår fyller man redan 22. Herrejösses! Det gäller att ta vara på tiden.

Sitter nu och avnjuter en Kaffe Latte. Försöker piggna till lite. Denna dagen blir lugn, skall städa lite här hemma och sen åka in till Vara. Funderar på om jag skall hinna ta vaccinet idag eller om det är bättre i morgon. Lär ju få biverkningar, som är ganska vanligt .. så pga av lägenhets koll idag så är det kanske säkrast att ta den i morgon.
Efter många om och men så har jag bestämmt mig till 95 % nu. Jag har aldrig haft någon influensa innan och har därför inget immunförsvar mot det .. men det tar emot lite att spruta in något i kroppen. Men det känns ändå rätt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0