Höstkväll ,


Kom precis hem i från Trollhättan. och ingen kavaj fick jag med mig hem. Den på gina va inte alls bra. Såg mest ut som en skjortliknande tyg. uch & fy. Hittade massa andra grejer, men sen började jag vela som alltid vad jag skulle köpa och inte & vilket som va billigaste osv. Så jag kom hem med en stickad tröja BARA och gav upp jakten efter en kajav och annat som jag behövde. så får helt enkelt bli trollis en annan gång igen. själv dessutom, eller en tjej åtminstånde. Ingen som trampar efter mig och pustar stup i kvareten. Men jag gillar min stickade tröja! :) sen blev det donken & hemåt igen.

Har tänt lite ljus nu och väntar på att Mariella & sara skall komma och kolla Idol med mig. Nu är det dags för freedagsmys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0