Hemcompaniet !


Hejs, Kom precis hem i från Vara. Vart där en sväng med mami. Va bla på Hemcompaniet en ny affär som precis har öppnat. Jösses vad fina grejer, där inne trivdes jag. Blev inte så mycket köpt fast jag dräglade och ville ha det mesta. Men en svart lampskärm åkte med hem :) sen blev det en snabb visit hemma hos Sara och hämtade min hårfärg jag beställt av henne. Så nu skall det färgas! Får se hur det går idag. Har liksom aldrig färgat mitt hår själv med pensel bara med flaska som är lite lättare skulle jag tro, spec i bakhuvudet. Varför har man inte ögon i nacken också? De hade vart något.


Två färger. Mörkare till hårbotten och mer röd copper till längderna!

Kommentarer
Postat av: lisen

jag är också för ögon i nacken ! :D

2009-11-13 @ 16:22:37
URL: http://liiseen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0