Hem ljuva hem.


Då var man hemma igen efter en hysterisk dag i Ullared. Jösses vad folk det var idag, har aldrig vart med om dess like. Det var ingen kö som tur var men det var mängder med folk över allt. Var lite smått irreterad där ett tag, men det var bara att bita ihop och lugna ner sig. Jag gick inte ens över allt och kollade! För på vissa ställen var det stopp och jag tänkte bara, hur skall jag komma ut här i från? Så jag lämnade min vagn och gick för att hämta det nödvändigaste sen gick jag mot de lugnare ställena.. Det blev en hel del saker. 4 stora kassar kom jag hem med. Julklappar, kläder till andreas och lite till mig, och massa andra nödvändiga saker. Men jag är nöjd med mina köp :) Nu har jag inte så mycket kvar att köpa till Jul.

Nu värker mina ben som ini norden. Så skall lägga mig i soffan med min Polly påse och kolla Idol!
Imorgon är det jobb som gäller. Kommer nog va trött när klockan ringer kl 6.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0