Helgens Bravader.


Sorry för dålig upd. Men har inte hunnit med det bara. Lördagen började med att jag åkte till Ryda skogen och tog mig en promenad i det fina vädret. Sen blev det hem för att packa lite & åkte vidare till Sara. Fixade oss lite inför kvällen. sen var det dags att börja med våran tre rätters. Super gott blev det. Det gjorde vi riktig bra! och varmrätten lär jag göra fler gånger. mums! Sen blev man över mätt och lite slö. så piggnade upp stämningen med Lapp leken. haha, alltid lika rolig. sen runt tio tiden skulle Natalie åka och jobba, tråkigt. så åkte vidare till en annan förfest. Vid 12 tiden gick vi vidare till Kronan. Va inte jätte mycket folk, lite lagaom sådär. Men kul hade jag för de. Men tiden bara rusade iväg och helt plötsligt var alla borta så de va dags att gå ut. Väl ute blev det mycket tjöt med folk, käkade hamburgare och skrattade så jag fick ont i magen flera gånger. Vid halv 4 knökade jag ner mig i Mariellas säng och somnade som en stock.

Söndagen var lugn. M & jag gick till Nordpolen och köpte ny bakade fraller, sen blev det frukost. sen låg vi alla 5 ett tag i sängen, packade som sillar och snackade. Go baksmälla. sen vidare till Herrljunga och sen jobb. som va mindre kul.

Förrätten.



Lapplekten ;)


Kommentarer
Postat av: erika

sv; nej, det är inte papper, det är typ mosade bildelar osv. :)

2009-11-02 @ 15:25:51
URL: http://erikajosefine.blogg.se/
Postat av: matilda

hejsan, nu har svaren från frågestunden kommit upp på bloggen, ta gärna en titt!

2009-11-02 @ 17:54:34
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0