Helgen snabbt ,


Lördag; Va på inflyttnings kalas hos Pappa och marie. Var mycket roligt. Jätte god mat, potatisgratäng och kallskuret, men massa frukt och sallad. mums! Var roligt att träffa maries nära och kära också. Men dem flesta känner man ju redan till. Det blev lite vin, öl och grogg. sen vid 11 tiden så gick jag och andreas hemåt. Då blev det racer fart i att göra i ordning mig. Slängde på dem första bästa kläderna jag hittade, lite mer smink och satte upp håret i en tofs. sen åkte vi vidare till Kronan .. Hade jätte skoj på kronan. Roligt folk var där och bra musik.
Har tyvärr inga bilder från denna helg. Eller jo, ett vimmelkort från Kronan. men de va inte det vackraste ..

Söndag; Söndagen var mindra rolig. Trött, seg och bakfull. Så det blev kolla tv nästan hela dagen. Vilken tur att det är bra program på en söndag. sen blev det El Clasico med chips och pepsi. Sen somnade jag gott i min nybäddade säng med mina nya lakan ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0