241109


Häy. Har nu suttit i telefonen några timmar. Ringt och försökt bytt mina jobb dagar över jul och några andra dagar. Men det är inte det lättaste. Men tror jag fått fixat det mesta .. även ringt runt till " the boss" men dem är inte lätta att få tag på. Allitd är det nåt, möte, lunch, tjänsteärende och allt vad denna telefonsvararen säger. Sen skulle jag gått och vaccinerat mig idag. men det blir inget med det. Kul att vaccinet är slut idag och i morgon. så jag får vänta ännu längre .. Så nu vet jag inte vad jag skall göra. Fortsätta ringa och försöka städa kanske? Det ser ut som ett bomb nerslag här. Plugga var det med. åååh!  Trött på mig själv ibland för det aldrig händer något .. That's the life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0