When it was good.


Vart tog denna Fredagen vägen? swiss sa det så va klockan halv 11 på kvällen helt plötsligt. Har inte hunnit med att sitta vid datorn idag. Först jobb, sen somnade jag gott i soffan, sen åkte vi och hälsade på Hun's föräldar. Kollade på Fotboll. Helås - Tråvad. Hämtade buss. & en jäkla massa åkande med bil fram och tillbaka. Va tal om Stadt, men jag bangade detta. Men nu är det äntligen lugnt & jag kan sitta och varva ner. I mön på mörran så flyttar vi allt! så kommer tyvärr inte kunna sitta inne på Internet på ett tag tills vi skaffat bredband i huset och det vettekatten när det blir fixat :\
Men skall skynda mig, annars kommer jag att dö av tråkighet.

Kommer bli en rolig, men ändå jobbig dag imorgon. men älskar att greja och pyssla i det nya. sätta upp tavlor, gardiner och plocka i ordning allt. Love it ! (:

Jäklar vad det ploppar upp fönster från Facebook , bäst jag kollar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0