Välkommen tillbaka, solen.


God morgon. Blev inte så mycket mer bloggande igår, men hade inte tid till det. Idag skulle jag egentligen ha jobbat 7-15. Men eftersom dom åker till skara och redan är två bytte vi dag till Fredag ist. Men i morgon blir det jobb iaf. Skönt!
Så idag vet jag inte vad jag skall hitta på. Förutom att jag skall åka till gymmet vid 16:00 och möta upp Adelé & kanske va med på Body pump, om det inte är fullbokat. Hoppas inte det. Jag vill svettas lite. Gillar det passet! Blå himmel & solen lyser. Tänk om jag bara hade en egen gräsmatta. Jag vill sola ju.

Nu blir det Frukost. Var inte hungrig när jag gick upp men nu skriker magen efter lite mat. Frukost är underbart gott. Goaste målet på dan, LÄTT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0