Tisdag.


Jag är lite kass på att updt nu känner jag. Men har annat för mig och sen så har jag ingen lust att skriva nu. Torka!
Men igår va jag med Adele en stund. Vi käkade pasta & köttfärssås. Laddade inför träningen. Sen på kvälla åkte vi och tränade & hann precis till Body pumpen , sen blev det även en liten stund på gymmet innan jag va tvungen att åka hem igen. Åkte och hämtade nycklarna igår till huset, wiwa :) så nu äre nära. Börjar flytta in lite smått på torsdag. Kommer bli underbart. Men här hemma ser det ut som ett bomb nerslag. Saker överallt !

Jaja idag blir det packa , skaffa lite nya banan kartonger och ringa runt lite och säga upp lite abonumang.
Nu , mysa med Hun vid tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0