Tiiiiisdag.


God morgon. Vaknade tidigt idag & jag kan ju inte säga att det finns allt för mycket att göra hemma hos mig. Inget internet , ingen sol , och inget bra på tvn. så då får man åka hem till Mamma. så har man någon att prata med på dagarna iallafall. Men just nu så tränar mami yoga så jag passar på att kolla datorn .. & betala några räkningar. alltid lika roligt , eller kanske inte.

Idag är det marknadsafton , får se om man orkar gå fram i kväll och kolla på det. Är nog inget att ha.
Men i morgon är det marknad. Första marknaden jag går på på nästan 3 år. ska faktis bli roligt. skall köpa mig massa blommor som jag ska plantera i stora krukor sen .. sen får man se om man får shoppat något mer. Godis är alltid köpvärt d;

Nu skall jag gosa med katten. Underbara katt !
Pyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0