spöregn & åska.


Hejsan. Haft en bra dag? Det har jag med är lite trött nu så skulle inte va fel att sova någon timme. Idag har jag jobbat till kl 2 , sen direkt hem för att bära kartonger och de är nu man skulle ha hiss! Men nej. I stället får man bära kilo tunga kartonger ner för massa trappor. Jag behöver ju inte åka till gymmet och träna, det räcker ju att flytta lite oftare ^^ Men nu är allt klart och det är bara lite kartonger kvar och massa möbler såklart. men det flyttas te helga (:

Tur att vi var så snabba för sen började det spöregna så de bara forsa på marken.
Jag är vrålhungrig så skall fjeska med a & se om han vill laga middagen idag.


Jag tror minsann att Rolf (min Pappa) står i mitten.
Nu ser jag hur äkligt lika vi är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0