snabbt updt.


Hej. saknat mig? blir ju inte så mycket skrivit nu så ni glömmer nog mig ;P men de får ni inte gööööra. haha! 
skriver min helg lite fort (:

Lördag ; Kanon väder. Men ändå åkte Jag & Mariella till Trollhättan. Kom dit vid 11 ungefär och va nog inte hemma fören vid halv 5 tror jag. Fråga mig inte vad vi gjorde all den tiden. men tid tog det allt .. Fick köpt mig två par skor iallafall & ett linne , stumpbyxor och lite smått. Men mest nöjd över mina party skor , riktigt kap. Sen väl hemma blev det att fixa sig för kvällen , sen kollade jag Robinsson & åkte till vara för förfest innan kronan. Va nykter, men hade ganska roligt ändå. det går faktis att dansa nykter. segt i början men sen jäklar svänger det rejält, haha.

Söndag, Idag; Vaknade ganska sent , solade lite nere vid vattnet. Underbart ! sen åkte jag & hun till Trollis igen. Kollade på Tv & va nära att få med oss en big one hem. men får tänka på det i veckan, det handlar ändå om massa pengar. sen käkade vi lite. Hem, bakade paj till andreas familj , & nu sitter jag hos Mamma (: 

Men nu blir det grillad Lax & färsk potatis. 
Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0